Κατάρρευση του αφηγήματος για το χακάρισμα του συστήματος της τράπεζας θεμάτων και η παιδεία έρμαιο της κρατικής χυδαιότητας

Με Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας θέτει ερωτήματα και αναφέρει λεπτομερώς τις παθογένειες από τα προηγούμενα περιστατικά κατάρρευσης συστημάτων εξαιτίας της προχειρότητας, της έλλειψης σοβαρότητας και επαρκούς μελέτης, σχεδίασης και αποτίμησης ρίσκου, συμπεραίνοντας πως η κατάρρευση του συστήματος της Τράπεζας θεμάτων ανήκει σε αυτές τις περιπτώσεις. Το Υπουργείο Παιδείας και τα ΜΜΕ με βαρύγδουπους τίτλους και εκτεταμένα ρεπορτάζ στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, προσπαθούσαν για μέρες να πείσουν το κοινό ότι πρόκειται για μία τεραστίων διαστάσεων επίθεση από χάκερς (από 114 χώρες) στοχεύοντας με όρους μαζικής ψυχολογίας στη διαιώνιση του αφηγήματος της προερχόμενης από το εξωτερικό επίθεσης στην Ελλάδα και τους Έλληνες.

Ολόκληρο το Δελτίο Τύπου: https://www.epe.org.gr/ola-ta-arthra/deltio-typoy-psifiaki-ellada-20-i-kybernitiko-denial-of-service

Σε ένα άλλο περιστατικό το οποίο αποδεικνύει ότι το θράσος και η χυδαιότητα περισσεύουν στο Υπουργείο Παιδείας, στο μάθημα της έκθεσης για τις Πανελλήνιες εξετάσεις, χρησιμοποιήθηκε ένα κείμενο βαθιά σεξιστικό και μισογυνικό το οποίο με διδακτικό ύφος επιδεικνύει πώς θα έπρεπε να είναι και να φέρονται οι φεμινίστριες, βάλλοντας εναντίον των “νεοφεμινιστριών”, χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων, αυθαίρετα όρους, συμπεράσματα και έννοιες.

Το κράτος στοχεύει στην ισοπέδωση των αντιστάσεων και της κριτικής επεξεργασίας της πληροφορίας καθώς τα διαρκή και επαναλαμβανόμενα περιστατικά παραπληροφόρησης και υποπληροφόρησης προκαλούν ένα ισχυρό μούδιασμα και καθιστούν αδύνατη τη δυνατότητα αποδόμησης των αφηγημάτων βάσει της λογικής επεξεργασίας της πληροφορίας.

Θ.Λ.

Μοιραστείτε το άρθρο