Καταστολή και μεθοδεύσεις σε σχολεία που προχώρησαν σε καταλήψεις

Την προσαγωγή μαθητών/ριών οι οποίοι/ες είχαν καταλάβει το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Κέρκυρας καταγγέλουν η ΕΛΜΕ Κέρκυρας και η αυτοοργανωμένη μαθητική συλλογικότητα “Ανυπακοή” καλώντας σε κινητοποιήσεις στήριξης. Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας με κατ΄επείγον έγγραφο ζητά να πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση για όσα σχολεία τελούν υπό κατάληψη, σύμφωνα με δημοσίευμα.

Ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας, πλήρως εξοπλισμένες, μετά από κλήση των διευθυντών του 1ου και 2ου ΓΕΛ Κέρκυρας και κατόπιν εισαγγελικής εντολής πραγματοποίησαν επιχείρηση στα δύο σχολεία της Κέρκυρας προχωρώντας σε έξι προσαγωγές ανηλίκων την προηγούμενη Πέμπτη. Οι νεαροί/ες αφέθηκαν ελεύθεροι/ες και σχηματίστηκε δικογραφία εις βάρος τους με τις κατηγορίες για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας. Σε αποχή προχώρησαν μαθητές/ριες των σχολείων την Παρασκευή σε ένδειξη αλληλεγγύης και διαμαρτυρίας ενώ σήμερα Δευτέρα 22/1 καλέστηκε αντικατασταλτική πορεία έξω από τα γενικά λύκεια τις πρωινές ώρες. Ανακοινώσεις εξέδωσαν η ΕΛΜΕ Κέρκυρας και η αυτοοργανωμένη μαθητική συλλογικότητα “Ανυπακοή”. Πρόκειται για μία ακόμη συντονισμένη κρατική προσπάθεια τρομοκράτησης και τιμωρίας όσων διαμαρτύρονται για το επερχόμενο νομοσχέδιο που υποβαθμίζει τη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση, αναγνωρίζει ως πανεπιστήμια ιδιωτικά ιδρύματα, ενισχύει τους ταξικούς αποκλεισμούς και ανοίγει το δρόμο για την περαιτέρω μετατροπή της εκπαίδευσης σε πεδίο δράσης επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Κ, το υπουργείο Παιδείας μέσω εγγράφου τόνισε – υπενθύμισε σε σχολεία και αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ότι τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη οφείλουν να κάνουν τηλεκπαίδευση και ότι οι απουσίες από διαδικτυακά μαθήματα πρέπει να λαμβάνονται υποχρεωτικά, οι οποίες θα προστίθενται στο σύνολο των απουσιών του έτους. Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να καταγράφουν τη διδακτική ύλη που διδάσκουν μέσω της τηλεκπαίδευσης.

Μέσα σε ένα πλαίσιο τιμωρητικής πολιτικής για όσα σχολεία προχωρούν σε κινητοποιήσεις, το υπουργείο αναφέρει επίσης ότι η αναπλήρωση των διδακτικών ωρών που χάνονται, εξασφαλίζεται με α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση και μαθημάτων, β) περιορισμό των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών.


Μοιραστείτε το άρθρο