Μεταξύ Σοβαρού και αστείου… Ατομική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: στην τελική πατήστε το 166 και βεβαίως το 112

Διαβάζω σε δημοσιεύματα ότι και για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα λειτουργήσει σχετική ψηφιακή πλατφόρμα στην οποία μάλιστα θα ανεβαίνουν και τα βιογραφικά στοιχεία των αξιολογούμενων. (Ο Θατσερικός, ολιστικός βίος να φανταστώ ότι θα αποτιμάται με άριστα, ενώ ο βίος τύπου Μάρθας Βούρτση θα βρεθεί στα τάρταρα;)

Αφού λοιπόν θα λειτουργήσει ψηφιακή πλατφόρμα για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, θα επιχειρήσω να σας ενημερώσω  πως θα τη χειρίζεστε, πως θα την ενημερώνετε. Μην είστε αδαείς παρά μόνο αντικειμενικοί και άριστοι αξιολογητές….. Άλλωστε δε σηκώνει άλλους το σύστημα του «σκοιλ ελικικού»…..

Για εκπαιδευτικούς σαν αυτόν που περιέγραψε στο παρελθόν ο Γιάννης Μαρκόπουλος και ο Κώστας Βίρβος-για «το δάσκαλο, το δάσκαλο, αυτόν το σαρδανάπαλο»-πατήστε 0. Έτσι κι αλλιώς αυτοί έχουν διανύσει όλο τον κύκλο  ή την περίμετρο του Μηδενός.

Για τον εκπαιδευτικό που «δε  λέει» και βάζει χαμηλούς βαθμούς στους μαθητές του, πατήστε 1.

Για τον εκπαιδευτικό που «κάτι λέει» και βάζει χαμηλούς βαθμούς στους μαθητές του, πατήστε 2.

Για τον εκπαιδευτικό που «λέει πολλά» (διδακτικά, παιδαγωγικά κλπ), αλλά είναι συνάμα απαιτητικός στη βαθμολόγηση των μαθητών του, πατήστε 3.

Για τον εκπαιδευτικό που ζυγίζει πολύ το τι λέει και το τι κάνει και το πως αξιολογεί τους μαθητές του, πατήστε 4. Αυτός ή που θα παραμείνει με δική του προαίρεση στην εκπαίδευση κλείνοντας τα μάτια για πολλά που συμβαίνουν γύρω του, αφού είναι σχεδόν στη μέση της κλίμακας αξιολόγησης ή που θα τα πάρει στο κρανίο, θα γουρλώσει τα μάτια του και θα την κάνει από μόνος του από την εκπαίδευση μη αντέχοντας μετά από τόσο ζύγισμα να είναι κάτι λιγότερο από τη «μέση οδό».

Για τον εκπαιδευτικό που «δε λέει», αλλά είναι γενναιόδωρος στη βαθμολόγηση των μαθητών του, πατήστε 5.

Για τον εκπαιδευτικό που «κάτι λέει» και είναι γενναιόδωρος στη βαθμολόγηση των μαθητών του, πατήστε 6.

Για τον εκπαιδευτικό που «λέει πολλά» (διδακτικά, παιδαγωγικά κλπ), αλλά έχει πάρει το μήνυμα  προηγούμενων παθόντων συναδέλφων του και γι΄αυτό είναι γενναιόδωρος στη βαθμολόγηση των μαθητών του, πατήστε 7.

Για τον εκπαιδευτικό που ανεξαρτήτως τι κάνει διδακτικά, παιδαγωγικά κλπ, κύριο μέλημά του είναι να λιβανίζει την κυβερνητική πολιτική στην παιδεία και γενικότερα, πατήστε 8. Πρόκειται για πολύ καλό εκπαιδευτικό με βάση το κυβερνητικό αφήγημα.

Καλυτερότερος όμως όλων είναι αυτός ο ζηλωτής, ναι, ναι,  ο εθελοντής εκπαιδευτικός. Αυτός είναι ένα ζωντανό λιβανιστήρι. Είναι ο Νο1 άριστος. Θα πάρει στη χειρότερη περίπτωση τα μόρια του ΥΠΑΙΘ, στην καλύτερη αυτό του Διευθυντή του. Για αυτόν πατήστε 9.

Δέκα δεν υπάρχει, διότι όπως έλεγε κάποτε και ένας καθηγητής μου στη σχολή Ν.Ο.Π.Ε. Αθηνών, 10 παίρνει ο Θεός και ο Παναθηναϊκός. Εδώ να διευκρινίσω ότι δεν είμαι Παναθηναϊκός, ούτε καν φίλαθλος.

Εκτός συναγωνισμού:

Για εκπαιδευτικούς στα πρόθυρα σοβαρής σωματικής κατάρρευσης, πατήστε 166. Μην κάνετε κατάχρηση αυτού, δε σηκώνει πολλές κλήσεις.

Για εκπαιδευτικούς στα πρόθυρα ψυχικής κατάρρευσης λόγω έλλειψης σχετικού ειδικού αριθμού, πατήστε αυτό που είναι για πάσα νόσο, το 112. Αν σας απαντήσει κανείς, τηλεφωνήστε μου.

 

Έφη Ψωίνου

Με χαρά πρώην εκπαιδευτικός και νυν Δ.Υ. χωρίς βεβαίως συναισθηματική επένδυση πια στην (κακο)μισθωτή εργασία.

Μοιραστείτε το άρθρο